Secrets and Lies
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Everyone has a life that no one else knows about.

HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

you brought the sun into my life

Go down 
2 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Next
AuthorMessage
Nicholas Lemon

Nicholas Lemon

you brought the sun into my life - Page 9 Empty
PostSubject: Re: you brought the sun into my life   you brought the sun into my life - Page 9 Icon_minitimeSun Sep 23, 2012 12:19 pm

Marai putin, simtind ceva durere cand Natalie incepu sa isi frece genunchiul dar ignora durerea, nu ii pasa. Ii dadu sutienul jos si ii mangaie sanii incet, sarutandu-i apoi, cu mana cealalta continuand sa ii mangaie zona intima si o patrunse cu cateva degete.
Back to top Go down
Natalie Belmondo

Natalie Belmondo

PostSubject: Re: you brought the sun into my life   you brought the sun into my life - Page 9 Icon_minitimeSun Sep 23, 2012 12:20 pm

Isi arcui spatele de durere pentru inceput, dar era ok. Se simtea al naibii de bine si totusi nu ii venea sa creada ca se casatorisera.
Back to top Go down
Nicholas Lemon

Nicholas Lemon

PostSubject: Re: you brought the sun into my life   you brought the sun into my life - Page 9 Icon_minitimeSun Sep 23, 2012 12:22 pm

Mirosul crinilor ii inunda narile lui Nicholas, dat fiind ca tot patul era plin de petale de crini. Ii placea, miroseau frumos. Se intoarse, Nat ajungand deasupra.
Back to top Go down
Natalie Belmondo

Natalie Belmondo

PostSubject: Re: you brought the sun into my life   you brought the sun into my life - Page 9 Icon_minitimeSun Sep 23, 2012 12:24 pm

Il privi urat si incepuse sa ii sarute gatul frecandu-se de el.
Back to top Go down
Nicholas Lemon

Nicholas Lemon

PostSubject: Re: you brought the sun into my life   you brought the sun into my life - Page 9 Icon_minitimeSun Sep 23, 2012 12:25 pm

Ofta usor de placere isi puse o mana pe talia ei, lasandu-si incet capul pe spate.
Back to top Go down
Natalie Belmondo

Natalie Belmondo

PostSubject: Re: you brought the sun into my life   you brought the sun into my life - Page 9 Icon_minitimeSun Sep 23, 2012 12:28 pm

Il musca usor de gat zambind in coltul gurii. Il scapa de boxeri continuand sa se frece usor de el.
Back to top Go down
Nicholas Lemon

Nicholas Lemon

PostSubject: Re: you brought the sun into my life   you brought the sun into my life - Page 9 Icon_minitimeSun Sep 23, 2012 12:29 pm

Marai din nou cand fu muscat de gat si ofta de placere dupa aceea, privind-o pentru cateva clipe.
Back to top Go down
Natalie Belmondo

Natalie Belmondo

PostSubject: Re: you brought the sun into my life   you brought the sun into my life - Page 9 Icon_minitimeSun Sep 23, 2012 12:31 pm

Zambi usor si il privi in ochi acum.
- Nu imi vine sa cred ca ne-am casatorit.sopti chicotind incet.
Back to top Go down
Nicholas Lemon

Nicholas Lemon

PostSubject: Re: you brought the sun into my life   you brought the sun into my life - Page 9 Icon_minitimeSun Sep 23, 2012 12:33 pm

Rase incet, si se intoarse deasupra ei. Isi dadu boxerii jos, si o scapa si pe Natalie de bikinii, incepand apoi sa o penetreze incet si lent.
-Sincer, nici mie...sopti, oftand usor de placere.
Back to top Go down
Natalie Belmondo

Natalie Belmondo

PostSubject: Re: you brought the sun into my life   you brought the sun into my life - Page 9 Icon_minitimeSun Sep 23, 2012 12:35 pm

Gemu incet de placere, lasandu-si capul pe patul moale.
- Noi doar in modul asta stim sa facem conversatii? Intreba chicotind incet si gemea din nou.
Back to top Go down
Nicholas Lemon

Nicholas Lemon

PostSubject: Re: you brought the sun into my life   you brought the sun into my life - Page 9 Icon_minitimeMon Sep 24, 2012 5:16 am

-Se pare ca da...sopti amuzat si se sprijini in pumni, continuand sa o patrunda ceva mai rapid. Era infierbantat tot, simtea ca murea de cald si era excitat la maxim.
Back to top Go down
Natalie Belmondo

Natalie Belmondo

PostSubject: Re: you brought the sun into my life   you brought the sun into my life - Page 9 Icon_minitimeMon Sep 24, 2012 5:24 am

Gemea de placere, lasandu-si capul pe spate si simtind fiori calzi in tot corpul. Ii era fierbinte pielea, da nici ca ii pasa. Se simtea incredibil si era foarte excitata.
Back to top Go down
Nicholas Lemon

Nicholas Lemon

PostSubject: Re: you brought the sun into my life   you brought the sun into my life - Page 9 Icon_minitimeMon Sep 24, 2012 5:25 am

Se intoarse pe spate si Natalie ajunse deasupra lui.
-Sa nu te-aud ca-mi comentezi. sopti razand si ii saruta sanii, plimbandu-si mainile pe abdomenul ei.
Back to top Go down
Natalie Belmondo

Natalie Belmondo

PostSubject: Re: you brought the sun into my life   you brought the sun into my life - Page 9 Icon_minitimeMon Sep 24, 2012 5:26 am

-Ce ma enervezi. sopti gemand si incepuse sa se miste sus-jos bagandu-si putin unghile in pieptul sau.
Back to top Go down
Nicholas Lemon

Nicholas Lemon

PostSubject: Re: you brought the sun into my life   you brought the sun into my life - Page 9 Icon_minitimeMon Sep 24, 2012 5:30 am

Incepu sa geama de placere, avand apoi un zambet afisat in coltul gurii si isi lasa capul pe spate.
Back to top Go down
Natalie Belmondo

Natalie Belmondo

PostSubject: Re: you brought the sun into my life   you brought the sun into my life - Page 9 Icon_minitimeMon Sep 24, 2012 5:31 am

Il saruta usor pe gat, muscandu-l destul de tare lasandu-i o urma frumoasa si chicoti incet, muscandu-si apoi buzele de placere.
Back to top Go down
Nicholas Lemon

Nicholas Lemon

PostSubject: Re: you brought the sun into my life   you brought the sun into my life - Page 9 Icon_minitimeMon Sep 24, 2012 5:34 am

Simti muscatura, insa in acel moment simtea prea multa placere ca sa mai bage in seama durerea. Continua sa geama de placere, oprindu-se din penetrat in cateva minute. Iesi din ea si se ridica putin in fund, avand un brat in jurul lui Natalie si o saruta dulce pe buze.
Back to top Go down
Natalie Belmondo

Natalie Belmondo

PostSubject: Re: you brought the sun into my life   you brought the sun into my life - Page 9 Icon_minitimeMon Sep 24, 2012 5:35 am

Gemea de placere, avand acum mainile pe umerii lui si zambi incet, raspunzandu-i la sarut. Era fericita, nu ii mai pasa de absolut nimic.
Back to top Go down
Nicholas Lemon

Nicholas Lemon

PostSubject: Re: you brought the sun into my life   you brought the sun into my life - Page 9 Icon_minitimeMon Sep 24, 2012 5:38 am

-Te iubesc...ii sopti zambindu-i incet si ii saruta scurt gatul.
Back to top Go down
Natalie Belmondo

Natalie Belmondo

PostSubject: Re: you brought the sun into my life   you brought the sun into my life - Page 9 Icon_minitimeMon Sep 24, 2012 5:39 am

Zambi incet, lasanud-si capul pe spate pentru cateva clipe.
-Serios? Nu stiam. spuse chicotind incet si il privi in ochi mangaindu-i obrazul. Si eu te iubesc.
Back to top Go down
Nicholas Lemon

Nicholas Lemon

PostSubject: Re: you brought the sun into my life   you brought the sun into my life - Page 9 Icon_minitimeMon Sep 24, 2012 5:41 am

-A da? Culmea, nici eu nu stiam asta. zise incepand sa rada si se lasa apoi pe spate oftand si trecandu-si mana prin par, ciufulndu-l mai mult decat era.
Back to top Go down
Natalie Belmondo

Natalie Belmondo

PostSubject: Re: you brought the sun into my life   you brought the sun into my life - Page 9 Icon_minitimeMon Sep 24, 2012 5:44 am

Incepuse sa rada dandu-se de pe el intinzandu-se pe patul moale. Lua cateva petale de crini si zambi incet.
Back to top Go down
Nicholas Lemon

Nicholas Lemon

PostSubject: Re: you brought the sun into my life   you brought the sun into my life - Page 9 Icon_minitimeMon Sep 24, 2012 5:45 am

Isi privi verigheta pentru cateva clipe si rase incet. Inca nu-i venea sa creada ca sa insurase si ca se schimbase atata in ultimii ani.
Back to top Go down
Natalie Belmondo

Natalie Belmondo

PostSubject: Re: you brought the sun into my life   you brought the sun into my life - Page 9 Icon_minitimeMon Sep 24, 2012 5:46 am

Zambi usor asezandu-se cu capul pe pieptul sau. Era ciudat sa fie maritata , dar se va obisnui, acum nu asta era important.
Back to top Go down
Nicholas Lemon

Nicholas Lemon

PostSubject: Re: you brought the sun into my life   you brought the sun into my life - Page 9 Icon_minitimeMon Sep 24, 2012 5:48 am

Isi puse un brat in jurul brunetei zambind incet si o saruta incet pe frunte.
-Esti obosita? o intreba in soapta si ii mangaie chipul incet.
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: you brought the sun into my life   you brought the sun into my life - Page 9 Icon_minitime

Back to top Go down

you brought the sun into my life
Page 9 of 11Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Secrets and Lies :: City :: Café.-
Jump to: